2009. március 21., szombat

A sárga irigység...

Megígértem és most megmutatom nektek is legújabb szerzeményemet. Hosszú évek óta várok rá, és most végre sikerült! Örömmel tájékoztatok mindenkit, remélve, hogy akiket érdekel, azokat most nagy erőkkel kezdi megenni majd a sárga irigység!
Nos hölgyeim és uraim íme az 1931-es Behyna könyv! Avagy, ahogy jobban ismerjük a "kisbehyna".



Hogy miért és honnan vannak ezek az elnevezések nem tudom, hiszen tartalmilag és képanyagában szinte teljesen egyforma, igaz, hogy ebben nincsenek színes képek, és a formátuma valóban kisebb. Még nem volt érkezésem kiolvasni, de ha ez megtörténik és találok különbségeket, azt majd megírom. Első ránézésre egyetlen eltérést találtam, miszerint ebben nincsen meg a az 1938-ban megjelenthez képest az a fejezet mely az akvarisztika történetével foglalkozik.

Remélve, hogy sikerült teljesen elrontani a hétvégéteket, még csak annyit, hogy ne is kérjétek, mert senkinek nem adom kölcsön!!

Adatok: Behyna Miklós: Az akvárium berendezése és gondozása, Királyi Magyar Természettudományi Társulat 1931. (Népszerű természettudományi könyvtár 9.), 216 oldal. Formátum: 13,5×19 cm.

2 megjegyzés:

  1. Szervusz!

    Amennyiben találnál még 1 példányt, vevő vagyok rá, csarébe tudok ajánlani régi szovjet borotvapengés algakaparót :)

    Üdv,
    Most

    VálaszTörlés
  2. Az alkaparót köszönöm, elfogadom!
    Én magam is vagy 3 évig üldöztem és méregdrágán tudtam csak megvenni, de, ha valaki szól, hogy előkerült egy újabb példány szólok.
    Viszont éppen alkudozom a 38-as nagybehynára, ha sikerül megszereznem, lehet, hogy lesz egy eladó példányom. Hangsúlyozom: LEHET!

    VálaszTörlés

Ámulok!

 Nézem a jövő heti TerraPláza szórólapját. Ámulok. Túl azon, hogy egy nyamvadt díszhal nem látható rajta, még azzal sem tisztelték meg a haz...